Preskoči navigaciju

Ako se sjećate te nagradne igre, onda su vam vjerojatno ostale upamćene 2 stvari: 60 automobila i cijena SMSa od 6,00kn.

Uz pohvale organizatoru ide i napomena da to nije prvi put da se iskoristio takav mehanizam kako bi se povećali prihodi u kratkom vremenu (ovo je zapravo, cilj svake akcije unapređenja prodaje, očito je da usluge ne odudaraju mnogo od opipljivih proizvoda). Mislim da je prije Hrvatske ista igra provedena i u Grčkoj.

A nije to bio ni zadnji put – u Rumunjskoj Vodafone (Vipnet-ov strateški partner u Hrvatskoj) provodi sličn1u igru, tj. SMS kviz. Tjedne nagrade su 20.000€, a cijena SMS poruke je 1€! Valjda su bolje riješili zakonske obveze nego u Hrvatskoj, gdje su ukinuti samo zbog toga što su u pravilima pisali da je riječ o nagradnoj igri (a pokušavali su se ubaciti pod igre znanja). Da su odradili prijavu kod Ministarstva financija, morali bi platiti 5% od nagradnog fonda Crvenom križu, što nije mala svota ako znamo da su nagrade bile 60 automobila… Ali prema nekim (doduše, ne 100% provjerenim) informacijama cjelokupni nagradni fond je otplaćen od prikupljenih prijava u prvih 5 dana trajanja nagradne igre…

 

Malo više informacija o Rumunjskoj verziji je dostupno na niže navedenom linku —

http://www.tmcnet.com/usubmit/2009/03/16/4058039.htm

Komentiraj